مسی:سبقت از رائول در جدول گلزنان اروپایی، چالش جذابی است؛ اما هدف اصلی ام قهرمانی با بارساست

مسی:سبقت از رائول در جدول گلزنان اروپایی، چالش جذابی است؛ اما هدف اصلی ام قهرمانی با بارساست

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا هدف جدیدی را برای خودش تعریف کرده است: پیشی گرفتن از رکورد رائول گونسالس و مال خود کردن عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

البته مسی در صحبت هایی اعلام کرده که کسب جامهای قهرمانی اولویت و هدف اصلی اوست.

لیونل مسی با هت تریکی که در بازی چهارشنبه شب تیمش در دور اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس انجام داد، تعداد گلهایش در رقابتهای اروپایی را به عدد 62 رساند و حالا تنها 9 گل دیگر تا رکورد 71 گل رائول گونسالس فاصله دارد.

مسی در صحبت هایی که در وب سایت رسمی یوفا بازتاب یافت گفت:« ایده پیشی گرفتن از رائول گونسالس در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، چالش خوب و جذابی است. البته این حیاتی نیست . ما به عنوان یک تیم، اهداف مهم تری داریم؛ اهدافی مثل پیش روی در جریان رقابتها؛ چون ما توانایی های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا داریم. ما می خواهیم برای قهرمانی مجدد در این تورنمنت تلاش کنیم.»

ستاره آرژانتینی بارسا ادامه داد:« واقعا به خاطر هت تریکی که در بازی با آژاکس انجام داده و تعداد گلهای اروپایی ام را به عدد62 رساندن خوشحالم ولی فراتر از همه اینها، کسب نتیجه مطلوب و بازی خوب تیممان بود. اینکه در این فصل بتوانم چند گل بزنم ، در اولویت بعدی است.»

بازی بعدی بارسلونا درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصاف با سلتیک در دیداری خارج از خانه خواهد بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 13:13 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح